O seu estilo minimalista funcionalista "moderno", impacta e desperta moitos sentimentos.
Fillo de deseñador de aviòns, sempre lle tirou o coñecer e participar dos procesos de creaciòn dos obxetos.
O autor cando era Napoleòn e Superman respectivamente.
-Estudou, na adolescencia, en Nissín de Camondo-Paris.
-No 1965, con 17 anos, gaña unha competiciòn de mobles chamada La Vilette; xa se definìa unha das facetas del.
-Òs 20 anos foi director artìstico de Calvin Klein e de Pierre Cardin, uns periodos curtos pero de moita producciòn, casi 65 modelos de mobeis. Nesta època fixo moitos locais nocturnos que resultaron ser exitosos.Tamèn montou a sùa primeira empresa , adicada à fabricaciòn de inchchables.
-Òs 30 anos, funda a sùa propia marca, Starck Products.
-Lànzase à fama cando òs 35 anos, no 1984, o presidente F. Mitterrand, encàrgalle decora-las sùas estancias privadas no Palais de L'Ellysee.
-Catapultado polo traballo para a cadea de Hoteis Ian Schrager, repartidos polo mundo.
Teatriz de Madrid , feito no 1990.
As obras de Starck , ademais do interiorismo, abarcan moitos àmbitos do deseño industrial; creando fitos do deseño, como mesas, matamoscas, motos, cepillos de dentes, barcos, cinceiros, trenes de Eurostar, espremedores, televisiòns, incluso è director artìstico da nave espacial Virgin Galactic, ca que se faràn paseos polo espacio para ensina-los efectos da era espacial, no noso universo.
Motor Yacht A, deseñado para o millonario ruso Andrey Melnychenco, no 2008.
Traballando para firmas como Puma, Adidas, Aprilia, Disform, Fossil, Cassina, Vitra, Alessi, Floss, Magis, etc.
Na fàbrica da empresa Italiana Kartell, por exemplo, a sùa colaboraciòn no 1987, supuxo o reefoque definitivo para a empresa, que ahora produce iconos do deseño popular.
Moitos dos deseños do autor eclecticamente convinados.
Museos de todo o mundo (oito en total) : Museo das artes decorativas de Paris, Museo do deseño de Londres, Brooklyn museum de Nova York, tamèn en Munich, Barcelona, Kioto e Chicago expoñen as sùas obras nas sùas colecciòns permanentes.
Pastel feito en colaboraciòn co prestixioso cociñeiro Lenotre.
(Seguramente unha evoluciòn do "tronco de Nadal")
Premios de consideraciòn en Francia, EEUU, e Italia; revistas e incluso libros falan do seu traballo. Recentemente , o propio autor polemiza sobre o papel do deseño, del mesmo e do futuro, baticinando panoramas que poden ser mais ou menos certeiros, pero en todo caso dando moito en que entreterse.
Unha das obras mais populares, è o Juicy Salif editado por Alessi no 1990.
Naceu nunha comida do autor , despois da visita à fàbrica de Alessi en Italia, comendo lulas con gotas de limòn, nunha servilleta cutre. De ahì a forma e a funciòn, ainda que realmente a sùa funciòn è a estètica.
Boceto orixinal, sobre servilleta lixosa, enviado por correo a A. Alessi.
Poderìamos pensar que farìa , si comera Carne ò Caldeiro ou Polbo à Mugardesa.
Unha das pezas mais controvertida e criticadas , ainda hoxe, 20 anos despois; e que resume o espìrito dunha època.
Juicy Salif de Alessi, do 1990, tentando espremer algo.
A autoescenificaciòn do autor, non o descalifica, pois esto forma parte da vida de calquera deseñador, e sendo famoso, mais.
Por outra parte este personaxe, è autor de pezas transcendentais da historia do deseño, e o seu traballo ademais de intelixente, ten un factor que o sitùa na òrbita do desexo do pùblico: està feito con sentimentos, eso provoca apetencia en nòs e xenera o que , ahora, el tanto prodiga que hai que dar òs catro ventos: AMOR.
Starck recoñece que moitos deseños dos 80 e 90, incluidos algùns dos seus, eran deseños "exclusivos" e que certa parte dese elitismo està motivado moitas veces, pola novidade e a moda.
Pero tamèn sostèn que o papel do deseñador è crear mais FELICIDADE con menos, un curioso principio minimalista sentimental. O traballo deste autor è excepcional por que el, sabe mirar mais alà.
Video do espremedor Juicy Salif, feito por Matteo Capitini e outros estudantes de deseño durante un curso no 1998/99.
Philippe, como creador, e esta obra Juicy Salif, continuan a ser provocadoramente intelixentes e son motivo de todo tipo de comentarios.
Starck è, resumindo as sùas capacidades, considerado como un arquitecto xaponès, un director de arte americano, deseñador industrial alemàn, director artìstico frances e un deseñador italiano de mòbel, sò non è un vendedor por que non lle fai falla.
En U-LA Boutique somos fans incondicionais de Philippe.
Ningún comentario:
Publicar un comentario