30/12/10

Comenza-lo 2011 à hora e amañadiños.

Mira-la hora no telèfono, non ten glamour, como non o ten ver à ninguèn facendo a hixiene personal. Hoxe, pasada a euforia "telèfono-movilizante", vòltase ò reloxio, como xoia, pulseira e xeito de exibi-las mans, que sempre dixeron moito de quen as usa ben.


Hai poucos anos que a lexendaria firma de reloxios, fundada en 1850, Timex 80, voltou às vitrinas de Selfridges, Colette, Harvey Nichols, Liberty e outras famosas e exclusivas tendas de todo o mundo.
Esta marca da època anterior a Tino Casal, Mecano, ou às màquinas de "marcianitos" e incluso à democracia, ainda que continuou desde os 80, con presencia nas xoierìas, non propoñìa nada que se puxese algùen sen pantalòns de tergal no seu armario.


Moitos poden pensar que sò Casio, Nooka ou Plastichic editan estas marabillas da tecnoloxìa, pero è que Timex , desde Italia vai recuperando o espazo que lle corresponde no panorama da vangarda estètica.

Modelos con glamour dourado para quenes nunca quixemos poñer ouro por que "era de maiores" ou "demasiado lumpen". Ahora recuperando clàsicos renovados, incluso mallas elàsticas que tiran polos pelos, pero que axustan e non permiten que a xoia, caiga demasiado derriba da man.

商品説明画像

Pero tamén , sobre a resurrecciòn do modelo Jumbo de plàstico se crean variaciòns atractivas.

Con aire vintage dos 80", pero con un perfìl mais polivalente, con alternativas de metal e incluso con calculadora, moi pràctica para dividi-las contas do restaurante e elimina-lo sistema de "escote", sempre inxusto cos que non comen moito, non beben ou fuman puros.

U-LA Boutique axùdache a chegar puntual, a establece-la tùa propia estètica, a facer relaciòns e a comenza-lo ano con distinciòn.


Ningún comentario:

Publicar un comentario