28/06/10

29 de Xuño: Dia mundial do deseño industrial.

World Industrial Design Day

No 2008, en Toronto, no 50 cumpleanos do Consello Internacional de Sociedades de Deseño indùstrial ICSID, representando a mais de 150000 deseñadores de 50 paises, decìdese instaura-lo dìa 29 de xuño como o seu dìa de conmemoraciòn e reflexiòn. Xa que colectivos como as mulleres, os gais ou incluso a natureza, teñen o seu día, ¿Por que non os deseñadores industriais ?

¿Que reflexiòn?
A principal è si os obxetos que nos rodean nos poden ensinar quenes somos e o que queremos ser nesta vida. Cuestiòn bastante ambiciosa, pero pode valer como unha desas preguntas de autoaxuda. Esto lèvanos a pensar en cousas profundas, como a propia identidade e outras mais superficiais como o consumismo.
Un pensamento apropiado sobre un mesmo e a identidade è o que a "agrado",( personaxe con un humor e pràctica filosofìa de supervivente, propio da sua condiciòn de transexual) pronuncia nunha pelìcula de P.Almodovar, "Un è mais autèntico canto mais se parece ò que un sempre quixo ser", frase que xustifica tanto ciruxìas plàsticas como valiosas xoias ou carìsimos coches pero que resume a aspiraciòn de todo ser humano: a INDIVIDUALIDADE.

En canto ò consumismo, probàbelmente estamos nun momento convulso para redefinir esto, mais è posìbel adiantar que os cambios que se produciràn, estaràn relacionados coa sostenibilidade.
Traducìndose a nivel da rùa en consumir productos de xeito mais esixente e seleccionando aqueles que satisfagan moitos aspectos das nosas necesidades, quedando marxinadas as compras masivas, superfluas e incluso aqueles que as realicen.
A proba pode ser o empalago que nos producen imaxes de producciòn masiva, como estas:

20070627-Fabricas_de_China_1.jpg

Outra relexiòn, mais mesìanica, è si o deseño salvarà ò mundo , si o ten que salvar, de que o ten que salvar e si è preciso que o salve. Materia para as sesudas mentes dos teòricos do deseño.

Seguramente todo esto fainos pensar sobre o valor autèntico dos productos.
Tom Peters , recoñecido como o mais importante pensador de temas empresariais do mundo, di que o valorautèntico do que compramos, non è sò tanxible senòn que ademais estes productos "axudan òs clientes a se convertir no que queren ser", ¿Quen se atreve a poñer prezo a esta axuda?.

Vemos que esta gran reflexiòn parècese à do personaxe, antes citado, de Antonia San Juan en Todo sobre mi madre, esto pode valer de "trait-d'union" cas nosas reflexiòns.

Nos en U-LA Boutique, seguimos a ofrecer productos que axuden òs clientes a sentirse ben.

Ningún comentario:

Publicar un comentario